Subject: FW: Kullamaa päikesepargi elektriprojektist_311123
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jan 2024 08:34:41 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tampõld Timmo <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 23, 2024 2:53 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Kullamaa päikesepargi elektriprojektist_311123

Tere

Esitan parandatud projekti uuesti kooskõlastamisele.

Lugupidamisega

Timmo Tampõld

projekteerija

projekteerimise ja geodeesia osakond

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5330 5761

www.connecto.ee <http://www.connecto.ee/>

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, December 29, 2023 3:23 PM
To: Tampõld Timmo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kullamaa päikesepargi elektriprojektist_311123

Tere Timmo

Esinesid sarnased projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud nagu Vigala
päikesepargi projekti korralgi, milledest tulenevalt palun projekti
korrigeerida:

1.	Lisada nii Kullamaa kui ka Vigala projekti dokumentatsiooni
(seletuskiri/asendiplaan) geoaluse koostamise kuupäev ja koostaja andmed.
2.	Geoalus ei ole korrektne, puuduvad nõlvade/kraavide
tingmärgid/tähised? Palun korrigeerida ka CAD joonist nii, et kavandatava
tehnovõrgu puurimiskaevikute kaugused ei oleks näidatud mitte
kinnistupiirist, vaid ikka riigitee muldest (nt teekatend/kraavid/nõlvad
(nõva alumine joon, välisnõlv)).

3.	XGis näitab ELA028 sidekaablit, mida projekti geolausel ei ole,
ristmevälja joonisele palun kanda olemasolevad tehnovõrgud, millega
ristutakse?

4.	Siin lõpeb ootamatult kaabli kulgemine, kuhu see edasi läheb?
Palun näidata projektis terviklahendus, sh kus asub alajaam, kavandatav
päikesepark/paneelid jne.

5.	Palun vaadata ka see seletuskiri üle, see osa jääb siin projektis
ka segaseks. Tehnovõrk kulgeb enamjaolt eramaadel, ainult ristumine on
riigiteedega. Sh ei tule seletuskirjast ega plaanilt välja, mis kaabliga
(keskpinge) on tegemist, mis võimsus?
6.	Kuna teostatakse kaks puurimist, siis palun seletavas osas
täpsustada puurimistehnoloogiat (et pinnas pärast puurimist ei vajuks).
Palun lisada ka plaanile ja seletavasse osasse torude vahelist
tagasitäitmist kirjeldav tehnoloogiline osa (võimalus on kasutada nt
kivistuvat segu).

NB: Täiendada mõlema projekti katete taastamise jooniseid nii, et
tagasitäited oleksid kavandatud 0,30m astmeliselt. Lisada mõlema projekti
seletuskirja, et kõrvale kalded on kooskõlastatud projektist keelatud.

Ette tänades

Elliko Kõiv